Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2015 07:08 - „Огнено сърце” (Gonulcelen): Продължението – 51 епизод (107)
Автор: serialivbginfo Категория: Новини   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
1



 След малко:   Кадрие се връща на верандата в дома на Гюлназ и Кобра:   Кадрие: - Майко мила, ако знаете кой ми се обади?! *развълнувана*   Балчичек: - Кой...? *отекчена*   Кадрие: - Я пък тая, какво си се намусила, знаеш ли колко добри новини    имам?!    Балчичек: - Силно се съмнявам да са по-добри от нашите, нали Джафер?    Джафер: - Е, сега, не мога да гадая...   Кадрие: - Добре тогава, хайде, кажете я най-сетне, за да кажа след това и    аз моята!   Балчичек: - Джафер, едно-две-три...   Балчичек; Джафер: - Момиче е! *щастливи*   Гюлназ: - Майчице, каква добра новина, честито...! *развълнувана*   Кадрие: - Ха-ха, печеля 20 лири, Кобра, дължиш ми ги...   Кобра: - Ама как е възможно, аз, аз се шегувах...   Кадрие: - Я недей да се измъкваш, шегувал се той... Чакам си парите!   Балчичек: - Виж я ти, вместо да се радва за бъдещето ни бебче, тя само за    пари и басове мисли, пфу!    Джафер: - Всъщност нито един от Вас не печели... *замислен*   Кадрие: - Как така? *изплашена*   Балчичек: - О, вярно, може ли да съм толкова... Ще си имаме близнаци, две    момиченца!   Гюлназ: - Е сега вече ще припадна, майчице!    Саиме: - Много се радвам, честито!   Кадрие: - И все пак аз печеля...    Кобра: - Не е вярно, нито ти, нито аз познахме!   Кадрие: - Да, но аз познах от части, откъде да знам, че ще са близнаци!    *сопнато*   Кобра: - Та ти нали знаеше всичко?! *подигравателно*   Кадрие: - Я не се заяждай! Щом съм познала половината бас, значи ще взема    половината залог, 10 лири, моля! *горделиво*   Кобра: - Ти нормална ли си, няма такива или познаваш целия бас, или нищо!    Саиме: - Добре, спрете да спорите! Кадрие, какви са твоите новини?    *любопитна*   Кадрие: - Майчице, съвсем забравих да Ви кажа...   Балчичек: - Вместо да се радваме за нашите деца, Вие питате нея за    нейните „много” интересни новини... *отегчено*   Кадрие: - Абе ти знаеш ли за какво говоря?! *заядливо*   Балчичек: - Не... и не искам да знам! *горделиво*   Кадрие: - Е, ще се наложи!    Гюлназ: - Я се стегнете, лельо Кадрие, какви са твоите новини?   Кадрие: - Ох, много съм развълнувана...    Гюлназ: - Хайде де, ще ме умориш!   Кадрие: - Ам, ами, ще ставам ТВ водеща! Преди малко ми се обади един    човек и ми предложи да водя собствено предаване в телевията, ще правя    предсказания на зрителите, утре ще отида на срещата, да се видим...    *развълнувана*   Гюлназ: - Е сега вече ще припадна!    Кадрие: - И аз щях да припадна, докато ми предлагаха, много съм    щастлива!    Саиме: - Браво, моите поздравления!    Балчичек: - Ха-ха, само като те видят ще те отрежат, как ще се появяваш    по телевизията в този вид...?! *подигравателно*   Кадрие: - Я спри да се заяждаш, само ми завиждаш, мен поне за разлика от    теб ще ме дават по телевизията, поканили са ме лично и ще ми плащат за    това!   Балчичек: - Само като те видят и ще се откажат, ти си полудяла... *смее    се*   Кадрие: - Ти чувала ли си за грим, мила моя? Или си твърде хубава, за да не    го използваш...?! *смее се*   Балчичек: - Не ме предизвикай, да не стана ей сега и да видиш ти кой е    хубав и кой грозен... По-добре не го прави, защото после и целия грим на    света няма да те оправи! *ядосано*   Кадрие: - Ха-ха, умирам от страх! *смее се*



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: serialivbginfo
Категория: Новини
Прочетен: 268416
Постинги: 201
Коментари: 5
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930